მოკლე აღწერა:მოსწავლეები აგროვებენ ინფორმაციებს დინოზავრების შესახებ, როგორც გადაშენებული ორგანისმების შესახებ, აგროვებენ ინფორმაციების მათი გადაშენების მიზეზების შესახებ
ვრცელი აღწერა:მოსწავლეები დაყოფილია ჯგუფებად თითოეულ ჯგუფს ეძლევა
დავალება მოიძიონ ინფორმაციები:
მე–1–ჯგუფი–დიონოზავრების როგორცგადაშენებულიორგანიზმის შესახებ (მათი აგებულება,საცხოვრებელი პირობები,საკვები)
მე–2ჯგუფი–საქართველოს რომელ კუთხეშია აღმოჩენილი დინოზავრების ნაკვალევი (ქუთაისისა და სათაფლიისა გეოგრაფიული მდებარეობა)
3–ჯგუფი–ანაბეჭდისა და გაქვავებულობის შესახებ(აკეთებენ გაქვავებულ –მოდელებს პლასტელინის გამოყენებით)
მე–4–ჯგუფი დინოზავრების გადაშენების გამომწვევი მიზეზების შესახებ।
მოეწყობა ექსკურსია სათაფლიის გამოქვაბულში.
მოსწავლეთა ასაკი:–9–10წელი
ვადები–1–თვე।
აქტ–კლასშიფუნქციების განაწილება თითო ჯგუფი გააკეთებს პლაკატს ,პლაკატისთვის გამოიყენებენ ტექსტის ფოტოებს।
დაიგეგმება ექსკურსია სათაფლიაში რუკის დახმარებით წინასწარ განისაზღვრება ექსკურსიაზე დასათვალიერებელი ნუსხა განისაზღვრება ობიექტის მდებარეობა,ექსკურსიის მარშრუტი, რა ქალაქებს გაივლით რა მდინარეებს გადაკვეთავთ
და ა। შ।დაიგეგმებაექსკურსიაზე გამგზავრების თარიღი შეირჩევა წელიწადის დრო, თვე და რიცხვი.გაითვალისწინეთ ამინდი. განისაზღვრება ექსკურსიისათვის საჭირო ნივთები,ტრანსპორტი,ინვენტარი,ტანსაცმელი,საკვები და სხვა.
მოსალოდნელი შედეგი ბავშვები მოიძიებენ და გაეცნობიან დინოზავრების,გადაშენებული ორგანიზმების,აღმოჩენილი ნაკვალევის, ანაბეჭდებისა და გაქვავებულობის შესახებ ვრცელ ინფორმაციას।გამოიყენებენ საძიებო სისტემებს.
შეიქმნება პლაკატი। მოეწყობა სასკოლო ან საკლასო გამოფენა მოძიებული მასალებისა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий